گفتگوی زنده کلاب هاوس؛ بستر گفت و گو یا مسلخ گفت و گو؟!

این نشست یک‌شنبه 29 فروردین ماه ساعت 22 با حضور جناب آقایان دکتر محسن گودرزی و  سید محمدرضا فیاضی در صفحه مجازی باشگاه اندیشه به نشانیBashgah_net@ برگزار می گردد.
گفتگوی زنده کلاب هاوس؛ بستر گفت و گو یا مسلخ گفت و گو؟!

 


هر از گاهی نام یک شبکه اجتماعی بر سرزبان‌ها می‌افتد. شبکه‌هایی مانند  فیس‌بوک، تلگرام، اینستاگرام هر یک در دوره‌هایی همه‌گیر شده‌اند و بیشتر مورد توجه بوده‌اند. در این مقطع شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس به تازگی در عرصه فضای عمومی جامعه ایران وارد شده و با استقبال طیف های مختلف نخبگانی و سیاسی روبه‌‌رو گردیده  است. کلاب‌هاوس برخلاف سایر شبکه های اجتماعی که متن یا تصویر محور بودند صوت محور است. این شبکه جدید به ظاهر هدف خود را گسترش فضای گفت و گو در جوامع قرار داده است. اما نظرات و تحلیل های مختلفی پیرامون این شبکه اجتماعی در بین نخبگان دانشگاهی و فعالین رسانه ای کشور وجود دارد از جمله آن که آیا واقعا این شبکه اجتماعی بستری برای بهبود فضای گفت و گو در جامعه است یا تبدیل به بستری ضد آن خواهد شد.

در همین راستا قصد داریم تا یک‌شنبه ۲۹ فروردین ماه ساعت ۲۲ با حضور جناب آقایان دکتر محسن گودرزی و  سید محمدرضا فیاضی در نشستی مجازی تحت عنوان« کلاب‌هاوس؛ بستر گفت و گو یا مسلخ گفت و گو؟!» در صفحه مجازی باشگاه اندیشه به نشانیBashgah_net@ به گفتگو بپردازیم.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.