گفتگو های زنده مانکن

در کانون اندیشه جوان قصد داریم با حضور آقای دکتر محمدحسین سیاح طاهری و نیز آقای دکتر محمد سرشار به گفتگو بپردازیم. این نشست‌ها شنبه و‌ یکشنبه ۲۳ و ۲۴ اسفندماه ساعت 21 در صفحه اینستاگرامی باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد.
عملکرد مدیران فرهنگی در صیانت از حقوق کودکان

گفتگو های زنده مانکن

ساسی مانکن خواننده جنجالی مقیم آمریکا با منتشر کردن بخشی از ویدیو آهنگ جدید خود که با حضور بازیگر معروف فیلم‌های جنسی همراه بود دوباره جنجال بپا کرد. بعد از انتشار این آهنگ هجمه‌های تندی علیه او در شبکه‌های مجازی توییتر شکل گرفت اما در عین حال با اینکه تنها ۳۰ ثانیه از آن منتشر شده کلیپ‌های همراهی با آن هم در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. آنچه اهمیت خود را در پی این رخداد بیش از پیش نشان می دهد این است که چگونه باید تا حد امکان برای قشر آسیب پذیری مانند کودکان و نوجوانان که سیبل اصلی تهاجمات فرهنگی هستند فضایی امن فراهم و از حقوق آنان صیانت شود؟
به منظور بررسی این امر با موضوعات «بررسی حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و حقوق آنها» و «الزامات برنامه‌ریزی فرهنگی برای کودکان و نوجوانان»، در کانون اندیشه جوان قصد داریم با حضور آقای دکتر محمدحسین سیاح طاهری و نیز آقای دکتر محمد سرشار به گفتگو بپردازیم.
این نشست‌ها شنبه و‌ یکشنبه ۲۳ و ۲۴ اسفندماه ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرامی باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

 

نشست اول : بررسی حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و صیانت از آنها

نشست اول : بررسی حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و صیانت از آنها

با انتشار ویدیویی تازه‌ از ساسی مانکن در فضای مجازی بحث درباره‌ی این ویدیو با شرکت یکی از بازیگران زن بین‌المللی فیلم‌های مستهجن، و ابعاد گوناگون تاثیرگذاری آن داغ شده است. فارغ از اینکه بسیاری از مخاطبان ترانه‌های او را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، این سوال مطرح می‌شود که اساسا صیانت از حقوق فرزندانمان برای زیستن در یک فضای فرهنگی سالم و مصون از انحرافات و کجروی های اجتماعی چگونه تامین خواهد شد؟
به منظور بررسی این امر در کانون اندیشه جوان قصد داریم در نشستی با موضوع«بررسی حضور کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و صیانت از آنها» با جناب آقای دکتر محمد حسین سیاح‌ طاهری به گفتگو بپردازیم.
این نشست‌ شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرام و صفحه روبیکا باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد .

 

 

 

نشست دوم : عملکرد مدیران فرهنگی در صیانت از حقوق کودکان

نشست دوم : عملکرد مدیران فرهنگی در صیانت از حقوق کودکان

پس از انتشار بخشی از ویدیوی تازه‌ی ساسی مانکن در اینترنت، بحث درباره‌ی تاثیر این ویدیو با شرکت یکی از بازیگران زن بین‌المللی فیلم‌های مستهجن، بالا گرفته است. بسیاری از مخاطبان ترانه‌های ساسی را در ایران، کودکان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، و بحث این جاست که پخش این ویدیو، چه تاثیر روی این گروه‌های سنی می‌تواند داشته باشد؟ آیا انتشار چنین ویدیویی برای ترانه‌ای که مخاطبانی از گروه‌های سنی پایین هم خواهد داشت، باب توجه به‌این گونه فیلم‌ها را در میان این نسل بیش از پیش نمی‌گشاید؟
کانون اندیشه جوان قصد دارد تا در واکنش به این رخداد در نشستی با موضوع « عملکرد مدیران فرهنگی در صیانت از حقوق کودکان» با جناب آقای دکتر محمد سرشار به گفتگو بپردازد.
این نشست‌ یکشنبه ۲۴ اسفندماه ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرامی باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.