بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر

اولین نشست از همایش "آنان که می‌اندیشند" برگزار می‌شود

نشست “بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر“ از سلسله نشست‌های همایش ” بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر ” به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود .

 

 

 

 

 

 

 

در این نشست که روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، دکتر شریف لک زایی و دکتر محمدمهدی مجاهدی به بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی رهبر ایرانی شیعیان لبنان خواهند پرداخت.

 

 

محمدمهدی مجاهدی استاد اندیشه‌ سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیات علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است.وی در دانشگاه‌های کیمبریج و آمستردام و لیدن و در آکادمی علوم هلند و دانشگاه برلین استاد مهمان و محقق ارشد بوده و صاحب تالیفات فراوان است که به صورت مستقل و یا با همکاری سایر پژوهشگران به رشته تحریر درآمده است.

 

 

شریف لک زایی، دکتری علوم سیاسی و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است. وی همچنین دارای تحصیلات عالی حوزوی (خارج فقه و اصول) نیز می باشد.گرایش مطالعاتی و پژوهشی ایشان اندیشه سیاسی و فلسفه سیاسی است.وی تا کنون چندین دوره در دانشگاه­ها و مراکز علمی تدریس کرده و در برخی از همایش‌ها به ارایه مقاله و سخنرانی پرداخته است. از وی کتاب­ها و مقالات متعددی منتشر شده است.

 

 

کانون اندیشه  جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

 

 

آدرس: تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی 

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.