“حسین شهادت می‌دهد “ رویکردی جدید در تولید برنامه های عاشورایی است

“حسین شهادت می‌دهد “ رویکردی جدید در تولید برنامه های عاشورایی است

محسن رحیمی سرپرست کانون اندیشه جوان: تولید کلیپ موشن های “حسین شهادت می‌دهد” گامی نو در ساخت برنامه های مذهبی و پیام رسانی و گفتمان سازی دینی است.

وی افزود: در راستای گسترش ادبیات و مفاهیم عاشورایی، کانون اندیشه جوان بر آن شد تا با همکاری مرکز بسیج سازمان صدا و سیما و خانه تولیدات جوان، مجموعه‌ای ۶٠ قسمتی تولید کند.
محسن رحیمی بیان داشت:این مجموعه با محوریت بررسی گفتمان عاشورا از دیدگاه اندیشمندان معاصر تولید شده است.‌ هدف اصلی از تولید این مجموعه، توجه بیشتر به کتب عاشورایی، ترویج فرهنگ حسینی، تبیین و تشریح آثار مکتوب عاشورایی و مهم‌تر از همه افزایش شعور حسینی در کنار شور حسینی می‌باشد.
‌سرپرست کانون اندیشه جوان در ادامه گفت :در جهت اعتلای محتوایی این برنامه، سعی کردیم تا از بهترین اساتید این حوزه کمک بگیرم. در همین راستا آقایان دکتر محمدرضا سنگری به تبیین آرای شهید مطهری، آیت الله سید محمد قائم مقامی به تبیین آرای امام خمینی(ره) دکتر محسن اسماعیلی به تبیین آرای آیت الله مجتبی تهرانی دکتر محمد دزفولی به تبیین آرای علامه عسکری ، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم به تبیین آرای آیت‌الله خامنه‌ای، دکتر عادل پیغامی به تبیین آرای امام موسی صدر، حجت الاسلام دکتر سعید مهدوی کنی به تبیین آرای آیت الله مهدوی کنی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی به تبیین آرای آیت‌الله جوادی آملی و حجت الاسلام سید احمد رهنمایی به تبیین آرای آیت الله مصباح یزدی پرداختند
رحیمی همچنین اضافه کرد:
‌ پخش این برنامه از نیمه‌ی دوم محرم شروع شده، و تا پایان صفر ادامه خواهد یافت.
وی در پایان گفت: این مجموعه از محصولات مرکز هنر و رسانه کانون اندیشه جوان می باشد که به تازگی کار خود را آغاز کرده و ان شالله در آینده برنامه های دیگری را نیز از رسانه های گوناگون به ویژه رسانه ملی به مخاطبان ارائه خواهد داد.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.