امام موسی صدر و جنبش محرومان

نشست چهارم از همایش "آنان که می‌اندیشند" برگزار می‌شود

نشست “جنبش محرومان و مطالبه عدالت اجتماعی “ از سلسله نشست‌های همایش ” بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر ” به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی علوم انسانی جامعه المصطفی العالمیه قم برگزار می شود .

 

در این نشست که روز دوشنبه ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ در سالن جلسات پژوهشگاه مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه برگزار خواهد شد، محمدعلی مهتدی، محمدمهدی امیرکمالی و صلاح فحص به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

 

 

 

 

دکتر محمدعلی مهتدی استاد دانشگاه و پژوهشگر ارشد در پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه است. حوزه مطالعاتی آقای مهتدی مطالعات خاورمیانه و مسائل جهان عرب می باشد.وی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان بوده است. محمد علی مهتدی مقالات زیادی به فارسی و انگلیسی در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسانده و در کنفرانس های متعدد بین المللی شرکت کرده است.

دکتر محمدمهدی امیر کمالی از دوستان شهید دکتر مصطفی چمران و عضو پیشین جنبش امل است. او مدتی هم کاردار جمهوری اسلامی ایران در لبنان بود و اکنون تحلیلگر مسائل خاورمیانه و نماینده بنیاد شهید دکتر مصطفی چمران است.

دکتر صلاح فحص، نماینده رئیس مجلس لبنان و نماینده جنبش امل لبنان در جمهوری اسلامی ایران است.

 

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

حضور برای عموم آزاد است

 

آدرس نشست : قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، مجتمع امین جامعه المصطفی العالمیه، بلوک ۳، طبقه ۳، سالن جلسات پژوهشگاه

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.