رانت و راهبردهای مقابله با آن

نشست «رانت» برگزار می‌شود

نشست “ رانت “ به همت کانون اندیشه جوان با همکاری‌ بسیج دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود .

 

 

 

در این نشست که روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ساعت ۱۴ در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد، دکتر غلامرضا مصباحی مقدم ، دکتر محمد خوش چهره و دکتر حیدر مستخدمین حسینی به بررسی مساله رانت و راهبردهای مقابله با آن خواهند پرداخت.

 

حجت الاسلام دکتر غلامرضا مصباحی مقدم عضو هیات امنای پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است. وی همچنین مولف ۹ کتاب تخصصی در خصوص اقتصاد اسلامی است و ارائه بیش از ۳۰ مقاله آموزشی تحقیقاتی در مجلات معتبر بین المللی را در کارنامه خود دارد.

دکتر محمد خوش چهره نماینده مردم تهران در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و دارای دکترای تخصصی توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه Strathclyde انگلستان و عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است. این اقتصاددان از اساتید شناخته‌شده درس «توسعه» در دانشگاه‌های مختلف است و بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس در دوره دکتری مدیریت استراتژیک دارد و علاوه بر دانشگاه تهران سابقه تدریس در دانشگاه‌های شهید بهشتی، امام حسین (ع)، الزهرا (س) و دانشگاه عالی دفاع ملی را نیز در کارنامه خود دارد.

دکتر حیدر مستخدمین حسینی اقتصاددان و کارشناس مدیریت، بازار بورس‌ و سرمایه ایرانی است که سابقهٔ فعالیت چندین ساله در وزارت امور اقتصاد و دارایی را نیز در کارنامه دارد.وی در دولت هشتم به عنوان معاون پارلمانی وزیر امور اقتصاد و دارایی وقت، ریاست هیئت مدیره بورس اوراق بهادار تهران را نیز بر عهده داشت.

 

 

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

 

آدرس: پردیس مرکزی دانشگاه تهران ، دانشکده حقوق و علوم سیاسی ، سالن آمفی تئاتر

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.