نشست اول : جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره)

به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کانون اندیشه در نشستی با حضور دکتر علی جعفری هرستانی پیرامون جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره) » به گفتگو بپردازد. این نشست‌ سه ­شنبه 12 اسفندماه ساعت 21 در صفحه اینستاگرامی باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد.
تاریخچه خدمات اجتماعی در ایران

نشست اول : جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره)

نشست اول : جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره)

طرف‌داری از مستضعفان شاید یکی از پرتکرارترین مطالبی است که امام خمینی (ره) در بیانات خود به آن اشاره داشته‌اند. امام طرف‌دار جدّی حمایت از محرومان و مستضعفان بود، نابرابری اقتصادی را با شدّت و حدّت رد می‌کرد، اشرافیگری را با تلخی رد می‌کرد و به معنای واقعی کلمه امام طرف‌دار عدالت اجتماعی بود. وضعیت کنونی جمهوری اسلامی در مسیر تحقق یکی از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب، ضرورت بازخوانی جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره) را بیش از پیش نمایان می­سازد.

در همین راستا به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کانون اندیشه جوان قصد دارد در نشستی با حضور دکتر علی جعفری هرستانی پیرامون جایگاه مستضعفان و رسیدگی به فقرا در اندیشه امام خمینی (ره) » به گفتگو بپردازد. این نشست‌ سه ­شنبه ۱۲ اسفندماه ساعت ۲۱ در صفحه اینستاگرامی باشگاه اندیشه به نشانی bashgah_net@ برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.