نشست سوم : نسبت دولت و فضای مجازی

در همین راستا قصد داریم تا سه‌شنبه 15 تیرماه ساعت 21 با حضور جناب آقای امیر خوراکیان در نشستی مجازی تحت عنوان «نسبت دولت و فضای مجازی» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.
نسبت دولت با صنعت مد و لباس

نشست سوم : نسبت دولت و فضای مجازی

فضای مجازی علی‌رغم امکانات مفیدی که در خدمت بشر قرار داده، آسیب‌هایی نیز به همراه داشته است.بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها مانند کلاه‌برداری‌های اقتصادی، سوءاستفاده‌های اخلاقی و شکستن حریم خصوصی افراد از فضای واقعی به فضای مجازی منتقل شده است. طبق تجربه بسیاری از کشورها، مهم‌ترین راهکار برای پیشگیری از آسیب‌ها و مخاطرات آن، اعمال سیاست‌گذاری و مدیریت صحیح بر فضای مجازی و نظارت دقیق بر آن از جانب دولت است و تجربه کشورهای مختلف اروپایی نیز این گزاره را تأیید می‌کند. منتقدان این ایده نیز معتقدند فضای مجازی خصلتی «خودتنظیمی» دارد و با امنیتی‌کردن فضای مجازی، آن را از مسیر اصلی خود دور ساخته‌ایم.

در همین راستا قصد داریم تا سه‌شنبه ۱۵ تیرماه ساعت ۲۱ با حضور جناب آقای امیر خوراکیان در نشستی مجازی تحت عنوان «نسبت دولت و فضای مجازی» در صفحه مجازی کانون اندیشه جوان به نشانی canoon_org@ به گفتگو بپردازیم.

 

دیدگاه شما

پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.